Κυριακή 18 Μαΐου 2014

ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΒΟΗΘΑΣ ΑΛΛΟΥΣ ΒΟΗΘΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ!








 Εκλογές σήμερα! Δημοτικές εκλογές, περιφερειακές ,ευρωεκλογές την επόμενη...Πόσο αδιάφορα μου είναι όλα αυτά! Πόσο έξω από τα δικά μου ενδιαφέροντα!
Τώρα βέβαια εσύ θα μου πεις ότι δεν πρέπει να τις απαξιώνω ,πρέπει να έχω λόγο για την διακυβέρνηση κ.τ.λ κ.τ.λ .Δεν θα μου δημιουργήσεις ενοχές όμως ,ούτε και κρίση συνείδησης .
Ξέρω πολύ καλά που στέκομαι ιδεολογικά ,έχω πολύ συγκεκριμένη άποψη για το πως πρέπει να γίνεται η διακυβέρνηση ενός Δήμου και ενός Έθνους αλλά έχω και πολλές διαφωνίες με αυτό το προεκλογικό πανηγύρι. Οι περισσότεροι υποψήφιοι , Δήμαρχοι και Δημοτικοί σύμβουλοι ,μου είναι εξαιρετικά συμπαθείς όμως πιστεύω ότι δεν έχουν πιάσει τον παλμό της χώρας, των συνανθρώπων που μαστίζονται από φτώχεια ,από προβλήματα υγείας ,από μανιοκαταθλιπτικές συμπεριφορές , από αγωνία για το μέλλον και όλο αυτό γιατί οι δημοτικές δομές θεωρώ ότι δεν έχουν το αίσθημα της ενσυναίσθησης και της συλλογικότητας. Πόσα χρήματα δαπανήθηκαν για όλα αυτά ; Πόση εμπάθεια δημιουργείται ανάμεσα στους δημότες μιας πόλης που ανήκουν σε διαφορετικές παρατάξεις; Πόσο το διαίρει και βασίλευε μπορεί να θεωρηθεί πολιτική επιτυχία; Πόση κουτοπονηριά και μικροπρέπεια φυτεύτηκε στις ψυχές που έφτασαν άνθρωποι,δημότες να δρουν  ως κατάσκοποι του Δημοτικού Συνδυασμού που υποστηρίζουν; Προσωπικά αυτά τα φαινόμενα με γυρίζουν πίσω πολλές δεκαετίες και ίσως και σε εποχές που δεν είχα ζήσει η ίδια.
Τα χρόνια μας απαιτούν ομαδικότητα και αλληλεγγύη. Όσο πιο γρήγορα το κατανοήσουμε αυτό τόσο πιο ανθρώπινη θα γίνει η ζωή μας. Όταν φύγουμε από το ΕΓΩ και μπούμε στο ΕΜΕΙΣ δεν θα χρειάζονται ούτε προεκλογικές καμπάνιες ,ούτε τόνοι χαρτί  να καταναλώνεται και να ρυπαίνει τους δρόμους ,ούτε οι συνδυασμοί να γίνονται Λίστες του Σίντλερ.
Εγώ αυτό που βλέπω γύρω μου είναι άνθρωποι να μαστίζονται από φτώχεια, να μένουν άνεργοι ,να μην έχουν περίθαλψη , να αυτοκτονούν, να παραβιάζονται συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματά τους ,να είναι βαριά άρρωστοι και να τους γυρίζουν την πλάτη,ανθρώπους να κάνουν έκκληση για αναλώσιμα ιατρικά υλικά για τα παιδιά τους που έχουν σοβαρά προβλήματα υγείας , παιδιά σαν τα δικά μου που δεν μπορούν να ονειρευτούν γιατί δεν καταχωρείται στα δικαιώματά τους και από την άλλη να δαπανούνται τεράστια ποσά σε όλο αυτό το πανηγύρι και την επίφαση αλληλεγγύης που δημιουργείται.
Θα ψηφίσω και αυτές τις εκλογές αλλά έχω πολύ σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθώ στην ζωή μου .Και το πιο σοβαρό είναι  να μεγαλώσω τα παιδιά μου κατά τέτοιο τρόπο που σε μερικά χρόνια να μην  στήνονται πανηγύρια και γκαλά τέτοιου τύπου όταν πρόκειται να ζητηθεί η ψήφος του εκλογικού σώματος.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου